會放非全職相關!!!非常雜亂!

我不是寫手,更不是畫手,只是記錄者。
欢迎取关!偏向自娱自乐地方。

叶修是我神,喻文州是我男神,肖時欽是我男人。
興欣我家,雷霆我命,三零一我隊。
開荒一代我初心,黃金一代我熱心,心髒組我忠心。
基本上全員向,除双叶及叶橙必是親情組,沒有CP雷,只有不萌,冷CP及BG也甚喜歡。

J家:KK本命、S團次、TT、T團、V6


藍雨日常段子

之前摸魚用手機打的無聊段子,我只是想打下粵語而已……
真心想聽粵語版的藍雨廣播劇 _(:з」∠) _

1.食堂大媽

盧瀚文場合:
“阿姨,今日有咩餸?”
“瀚文得你一個?今日你咁早訓練完?”
“我今日同鄭軒前輩練習,贏左佢!隊長就比我提早食晏就!阿姨 o(>< )o你仲未講今日有咩餸!”
“今日有你鍾意食嘅生炒排骨!阿姨挾多幾件多肉嘅比你!男仔發育期要食多d野,唔係弟時就唔識高,好似阿軒、景熙咁。”

徐景熙場合:
“一黎就講我壞話 _(:з」∠) _阿姨我只要再努力一下嘅話,我都仲有得高。”
“景熙你今日都咁早訓練完!”
“我唔洗參加內部對打訓練,只係做日常練習。阿姨唔好扮聽唔到,我真係總有得高!”
“你呢句話我由三年前聽到依家。今日世唔世多飯?”
“阿姨你好傷我心。唔世多飯,但我要多d肉!”

李遠場合:
“你地講咩傷心?景熙你傷心就自己奶自己未得囉!阿姨,午安!今日有咩好食?”
“阿遠你都好早哦!今日有生炒排骨、蒜蓉炒雜菜、甜酸魚、麻婆豆腐、蔥爆牛肉,仲有烏雞湯!”
“樣樣野都睇落好好食!都唔知食咩好。”
“黎個蔥爆牛肉,牛肉係我今朝叫師傅揀最滑嘅比我。”
“好呀!阿姨推薦嘅一定好食!”
“咁識講野,真係甜死阿姨。我就挾多d牛肉比你。”

宋曉場合:
“阿姨,你唔可以咁偏心。我嘅話會唔會都係有多d肉?”
“阿曉你都高到阿姨托高個頭傾一陣計都攰。總食咁多有營養嘅野,你真係想我以後企張枱上面同你傾計?”
“邊叫阿姨你地又識買靚材料、又煮得一手好餸,搞到我每餐都想食多d。最重要每次排隊攞飯都有你地班靚阿姨同我介紹,我當然要多d表示支持。”
“你呢個阿曉全藍雨就你最識哄我地班老太婆!好,我一陣就每樣餸都挾多d比你!”

鄭軒場合:
“唉……阿姨,午安。”
“阿軒,做咩死氣沉沉咁樣?我投先聽瀚文講,佢今日好似打贏左你。係唔係因為呢樣野唔開心?”
“唔係。阿姨仲有冇今朝早餐嘅粥?我喉嚨痛,唔想食飯。”
“你病?咁仲去練習,多d休息嘛!粥有剩,不過要整返熱佢。你坐佢個邊休息下,我一陣攞黎比你!”

黃少天場合:
“阿姨、阿姨,午安!今日有咩好餸!我已經餓到你比一埇飯我,我都食得落啦!”
“今日有秋葵。”
“………阿姨其實我覺得我地大G市有咁多美食,而阿姨你地又煮得一手好餸,根本唔需要成日都煮秋葵!雖然我知道秋葵營養價值高,但有好多野都可以代替佢,椰菜蕃茄油菜白菜茄子蕃薯………都好營養!我地唔需要一直只專注係秋葵上。出去同其它戰隊講,我地日日都食秋葵。其它戰隊總會以為我地藍雨冇野好食,所以我覺得……”
“夠啦,少天。阿姨我只不過同你講下笑。今日冇秋葵。”
“真嘅!阿姨我真係比你嚇死。你下次唔好再亂開呢d笑。你知唔知上次我已經唔叫有秋葵嘅餸,點之徐景熙個衰仔偷偷地將佢d秋葵放落我個碗到,而隊長佢又逼我食。我………”

喻文州場合:
“少天,我要你食係因為想你做個好榜樣比瀚文睇。阿姨,午安。”
“文州,今日我地煲左烏雞湯。阿姨我突登留左隻雞腳比你。”
“………謝謝,阿姨。”

2.年齡

黃:“衝呀衝,快搶攻~射呀射,射它吧~”
盧:“少天前輩,你究竟唱緊咩歌?”
黃:“足球小將,你冇睇過咩,瀚文?”
盧:“冇。踢波嘅,我只睇過閃電十一人。”
徐:“代溝、代溝!黃少,終於出現代溝證明你同瀚文不是一樣只有15歲心智。恭喜!”
李:“唔係有句話講三年一個代溝咩?我同黃少都有一個代溝。”
徐:“我都有!不過黃少同瀚文有成三個!”
黃:“你地唔好講到同瀚文冇代溝!!!仲有呢度年紀最大嘅明明唔係我,係隊長!你地做咩一個二個剩係講我!”
盧:“原來隊長最老!我一直以為係宋曉前輩!”
黃:“哈哈哈!宋曉個樣生得太老成持重!!!居然比瀚文覺得仲老過隊長,真係太好笑!“
徐:“瀚文,你原本覺得宋曉幾大?”
盧:“27 ,28左右?”
黃:“27,28未同叶修、張佳樂、王杰希佢地差唔多。真係笑死我!”
徐:“咁瀚文你又覺得隊長佢幾大?”
盧:“25?”
徐:“黃少呢?”
盧:“20?”
徐:“哈哈!黃少你係瀚文心目中只有20歲,隊長反而25歲。明明同年,但瀚文明顯就覺得你比隊長幼稚得多!呢個總好笑過宋曉嘅28歲,我一定要一陣同佢地講!”
李:“如果黃少真係得20歲,佢出道仲比瀚文你細個。”
黃:“瀚文你數學係比體育老師教架!居然話我20歲,點計都唔對路!唔得,隊長返黎我一定要叫佢加返你學習嘅時間。你唔好怨我,我咁做都係為你好。”

3.功課

“李遠前輩,呢條數學題我唔識做。你可唔可以教我?”
“吓?瀚文,你記不記得我張賬號卡叫咩名?”
“八音符囉!”
“啱啦!所以係關於音樂科嘅問題,你先黎問我。其它科嘅就問其它人。徐景熙,瀚文有野想問你!”
“瀚文,你有野問我?”
“景熙前輩,你可唔可以教我點計呢條數。”
“等我睇睇。假設小明由甲地去……我電話震,等我聽完電話再返黎教你。鄭軒你先幫我教瀚文數學。”
“數學?真係大壓力。瀚文。”
“咩事,鄭軒前輩?”
“聽講黃少讀書時,數學唔錯。你過去問佢。”
“好呀!我去搵少天前輩。”

“少天前輩,你可唔可以……”
“瀚文,經理有事搵我。你有咩事先叫宋曉幫你!我走啦,再見。”
“誒?今日經理唔係唔世返工咩?算吧。宋曉前輩,你可唔可以教我呢條題目點做。”
“好。等我睇睇。呢條題目唔難,首先你要設X係小明由甲地走向乙地嘅距離,跟住咁樣,然後咁樣。你跟住咁做就計出答案。”
“唔明。”
“唔明唔緊要。隊長一定會教得明你。隊長,瀚文有野想問你。”
“瀚文又有數唔識計?”
“係呀,隊長。”
“呢條同我上次教你好相似。我地改變一下題目,你應該就會識做。假如流雲打某個副本由入口去到第一個小Boss需要十五分鐘,然後第一個小BOSS……”
“隊長我明白啦!果然每次將d題目轉做榮耀,我就識做!隊長真係好厲害!”

评论 ( 32 )
热度 ( 103 )

© _(:з」∠)_拖延症病患者 | Powered by LOFTER